سایت افراشته

پوهنتون كابل حمام خون گشت

 

 دیروزجوانان بی گناه دانشورز و دانش پژوه ما را در پوهنتون كابل به خون نشاندند، وقد و قامت رساى شان را با گلوله و آتش به خاک یکسان ساختند. داعش و طالب و… به دستورامپرياليزم، این حامی پروپا قرص وحشت و ترور، با بربريت، ملتها را سلاخى مي كنند و با انسان و انسانيت دشمنى می ورزند. در كجای از كشور خود سراغ نداريم، كه همه روزه ستيزه گران ودشمنان بشريت، در قالب طالب وداعش و نظام برده منش، كه همه از يك ريشه آب مى خورند، با پليدترين ددمنشى، جان فرزندان پا برهنۀ ما را به وسیلۀ آتش توپ و خمپاره، راكت و بمب افگن، انتحار وانفجار نگيرند؟

هرروز مادرى را بى فرزند وفرزندى را بى پدرمی کنند. هرلحظه سرى را از تن جدا و دست وپائی را از بدن قطع مى كنند. اين فرمان سلاخى مردم افغانستان، از مركز استخباراتى امریکا وهم پيمانانش صادر مى شود.

از یک جانب طالب قاتل، دزد و رهزن و شياد، مزدور وغلام سرويس هاى استخباراتى “سيا” وآى اس آى؛ همراه و همسوبا داعش پست وپليد ريزه خوار وهابيت، و از سوی دیگراين نظام برده منش و سگ صفت مهين فروش كه عمده منسوبینش رذیل ترين وفاسدترين نيروهاى خاين به مُلك وملت هستند؛ همه به دستور امپرياليزم  و گوش به فرمانش،  وطن ما را ويران مى كنند و مسئولیت سلاخى هم نوعان خود را به بدترين شكل ممكنه به دوش مى كشند.  اين است اسلام و این است ترقی و رفاه امریکائی؟؟؟؟ اين است نمونۀ امارت و دولت اسلامی و این است الگوی ديموكراسى امریکائی  که در پیش چشم ما هردوی آن به نابودی انسان وانسانيت کمر بسته وبیداد می کنند. اين است چهرۀ واقعی امپريالزم وجهان سرمايه و سرشت وکنشت امارت و دولت اسلامی.

حمله به پوهنتون کابل، این مرکز آموزش های عالی، و کشتن محصلان بیدفاع و مظلوم، جنایتی است عظیم و نا بخشودنی که هیچ توجیهی نمی پذیرد. هدف این جنایت ضد بشری، که توسط دشمنان انسانیت  و دشمنان دانش و علم ومعرفت و دشمنان توسعه و پیشرفت صورت می گیرد، در کل به قهقرا و سیاه چاه انداختن ملت مظلوم افغانستان است.

حمله وکشتار پوهنتون کابل جنايت سنگين  وهولناكی است كه منجر به كشتارفرزندان دانش پژوه  مردم پا برهنه و مظلوم ماشده است وهمه خلق ما را درماتم عزيزان شان نشانده است. ما این جنایت نابخشودنی را به شدت محكوم مى نمائیم. ما درحالي كه درغم وماتم همشريان كابلى و سایر هموطنان مان که فرزندان شان را در این وحشت وکشتار از دست داده اند، خود را شريك مى دانيم. با قلب خونبار و دیدۀ اشکبار ازهمه خلقهاى كشورخود می خواهیم تا بيش از اين فريب ونيرنگ اسلام نمائی طالب وداعش وجهادی و… و اشک تمساح ریزی سران حكومت چور ومزدوران اجنبی را نخورده  و دیگر با هر شعار مذهبی و قومی به دنبال شان نیافتید. همۀ آنها سر و ته یک کرباس و لاشخوارانی اند که به دستور ارباب و جهت منافع خود، مردم بی گناه ما را از دم تیغ مى گذرانند و رحمى براى هيچ فردى از اين كشور ندارند، و مابقی را نیز به معامله می گذارند، مانندی که خلقی  پرچمی ها کردند.

طالب و مجاهد و داعش وغنى وعبدالله وصالح و اتمر، كرزى و سپنتا و همفکران و همراهان شان، دشمنان ملک و مردم ما هستند و هریکی متعهد به دستگاه هاى جهنمى آي اس آي و “سيا” و موصاد و سپاه ایران و اروپا و … می باشند؛ همه كمربه نابودى خلق هاى مبارز و بيگانه ستيزافغانستان بسته اند.

 بيائید!

آرى بيائيد، دست های همديگر را  باهم فشاردهيم و با گسترش نهادهای آگهی رسانی و ایجاد يك گٰردان و نيروى متشكل مردمى، هرکس به هرکاری که توان واستعداد دارد، به دفاع از مادرمهين بپاخيزيم و ديگر طالب، داعش و مجاهد آدمکش و دزد و رهزن و حکومت دست نشانده و مزدبگير و وطن فروش را  در مهين عزيز خود نگذاريم كه حکمروائی كنند وهرروز ما را و فرزندان ما را به خون و به آتش بكشند.