افراشته

ساختن لانه های ترور را درافغانستان تحریم کنید

   اگر این مکتب است و این ملا           حال طفلان خراب می بینم

چندی قبل خبری در رسانه های داخلی وخارجی نشرگردید حاکی براین که دولت عربستان سعودی در شهر کابل پایتخت افغانستان یک مرکز اسلامی اعمار می نماید و اینک تازه شنیدیم که در سرتا سر کشور مدارس دینی هم می سازند.

ای وای به این بیدادگری!!

افغانستانی که چهل سال است از همین گونه مدارس ومراکز دینی ساختۀ عربستان سعودی و پاکستان وایران به خاک و خون کشیده می شود؛ هنوز هم برای ویرانی بیشتر و خونریزی زیادتر آن مدرسۀ دینی بنا می کنند و جمعی افغان نما، به شمول حاکمیت مزدور و فاسد آن، از چنین اقدام شوم و وحشتناکی استقبال می نمایند.

مصرف مجموعۀ مرکز اولیه یکصد وچهل ملیون دالر پیش بینی شده که از طرف عربستان سعودی تمویل می گردد. عربستان سعودی در اجرا ومصارف این پروژه چک سفید امضاء کرد یعنی اینکه هرچه مصرف لازم باشد می پردازد و به آن حد وحدودی قایل نیست. قرارداد این تأسیسات درکابل از طرف عبدالرحمن الغاصب سفیرعربستان سعودی درکابل و وزیر سرپرست حج و اوقاف دولت دست نشانده(غنی – عبدالله) امضاء گردید.

سفیر عربستان سعودی بعد از امضای قرارداد با تأکید، عهده دار تأمین پول بیشتر از مصرف تعیین شده گردید. اینک طرح شوم دیگری برای ساختن مدارس دینی پیشکش شده است.

عربستان سعودی که تا هم اکنون در ایجاد، تمویل و تجهیز افراطی ترین گروه های اسلامی مانند جهادی های اخوانی  و طالبان افغانستان، بوکوحرام و الشباب و… در افریقا، دولت اسلامی عراق وشام(داعش) در سوریه وعراق نقش عمده و اساسی داشته، و تمام مدارس یا مراکز اسلامی ترور و انتحار درپاکستان را تمویل و تقویت می کند، چگونه بپذیریم که می خواهد در افغانستان برای پخش وگسترش وهابیت طبق شیوه های تا کنونی اش نمی کوشد و مراکز دینی جدیدش مراکز ترور وانتحار نمی شوند؟؟؟

دولت عربستان سعودی که بجز از وهابیت و سلفی ها با تمام مذاهب دیگر، بخصوص با فرقۀ شیعه، در دشمنی آشتی ناپذیراست آیا می تواند خلاف ماهیت وسرشتش مرکز “اعتدال” درمقابله با آن ها بسازد؟؟؟

آیا این مراکز آموزش های اسلامی که ملیون ها دالرمصرف برایش اختصاص داده شده در برابرهمچو تأسیسات اغواگرانۀ که توسط آخند های ایرانی زده به مصرف ملیون ها دالر از طرف جمهوری اسلامی ایران(رقیب سرسخت عربستان) ساخته شده و نسل هائی را به گمراهی می برد، بنا نمی شود؟؟؟ سرانجام چنین رقابت هائی در کشور بی صاحب ما، زیر سیطرۀ مزدوران رنگارنگ اجانب چی خواهد شد؟؟؟

عربستان سعودی به اساس تحقیقات جوامع غربی سالانه بیش از بیست ملیارد دالر را در سراسر گیتی برای ترویج وتبلیغ وهابیت در بین جوامع مسلمان مصرف می کند که افراطی گری به اساس وهابیت و ترور و وحشت حاصل وعواقب آن است.

درصنعا پایتخت کشورعمان اهل تشیع این کشور اکثریت را می سازند؛ ولی در کشور خودشان  به واسطۀ سربازان عربستان سعودی بیرحمانه  سرکوب می گردند. درخود عربستان سعودی درمنطقۀ نفت خیز الضاعیه، ساکنین شیعۀ این شهر توسط دولت سعودی بی رحمانه قتل عام می شوند. با این حال آیا دولت عربستان سعودی و هم فکرانش و تربیه شده گان مکتب شان می توانند و می خواهند پشتیبان گویا “اسلام معتدل” باشند؟؟؟ هرگز نه و هیچگاه نه!!! ازکوزه همان تراود که دراوست.

متأسفانه کشور ما افغانستان در اثر تجاوز واشغال امپریالیسم امریکا و متحدان اروپائی وناتوئی اش آن قدر بی خاصیت ساخته شده است که هرجنایتکار، به اسم و رسم های مختلف در این جا برای شان لانه های جنایت احداث می کنند تا دیگر ضرورتی به مصرف اعزام طالب از کشور(دولت) خبیث پاکستان به افغانستان نباشد و بالآخره بدین طریق زمینه های قدرت وحاکمیت را به بنیاد گرایان مزدورشان مثل طالبان و… همراه با مزدوران نکتائی پوش خود مهیا می کنند و هکذا با تربیۀ تروریستان جدید در این مراکز اسلامی می خواهند افغانستان را به مرکز تهدید حریفان منطقه ئی وجهانی شان بدل کنند. ودر این رقابت ها وتهدید ها این فقط خون فرزندان افغان است که ریخته خواهد شد.

ما امید واریم مردم شریف و آگاه افغانستان فریب این گونه لانه های جنایت را نخورند، فرزندان دلبند شان را قربانی اغواگری های دینی – مذهبی نساخته به دست آن جانیان و مدارس و مراکز به اصطلاح تعلیمی شان نسپارند، برعکس در برابرش بایستند، اهداف مغرضانه و مخربانه اش را افشاء نمایند و به جای آن تأسیساتی را مطابق خواسته های علم ودانش قرن بیست و یکم بناء نمایند که مطابق نیاز های مبرم جامعۀ افغانستان باشد.

مردم قهرمان کشور! نگذارید فرهنگ زبان، هویت تاریخی – افغانی تان آماج شیوخ تاریک اندیش عرب وایرانی و پاکستانی ویا امپریالیسم خونخوار امریکا ومتحدان ناتوئی – اروپائی اش قرار بگیرد و فرزندان تان را با حیله های رنگارنگ گوشت دم توپ اهداف جنایتکارانۀ خود بسازند!

مگذار که این قوم بد آهنگ ستانند

دین تو به دینار و کلاه تو به کلدار