ش. دهاتی

ای وای به این مسلمانی!

گفته اند یکی از ارکان اسلام جهاداست و می گویند مسلمانی که جهاد می کند باید جهادش فی سبیل الله یعنی در راه خدا و بدون دریافت مزد ومعاش و خلاصه پول وجاه ومال ومنال باشد. ولی واقعیات تاریخی در طول بیش از هزار وسه صدسال چنین چیزی را گواهی نمی دهد. جهادی ها همیشه و یا اکثراً از طریق “جهاد” به پول و مال ومنال وکنیز وغلام زیادی دست یافته اند. ما دراینجا به بررسی این تاریخ نمی پردازیم؛ فقط به گوشۀ از ثروت اندوزی و غارت “جهادی” درکشورخودمان افغانستان “جهاد” زده و مظلوم اشاره می کنیم. همۀ مجاهدین افغانستان که در تنظیم های مزدور هفتگانۀ ساخت پاکستان و هشتگانۀ ساخت ایران نقش ومقامی داشتند، و در رأس آن ها رهبران شان، به هرجائی و به هرچیزی که دست شان رسید غارت کردند و بانام جهاد چپاول نمودند.

بحث غارت وچپاول جهادی را که برهمگان اظهرمن الشمس یعنی چون آفتاب واضح است به درازا نمی کشیم؛ به یاری انترنت ارقام سرسام آوری را از سرمایه های نجومی بخشی از این مجاهدین اسلامی و مسلمان را ارائه می کنیم و درزیر آن تصاویر فرزندان کودک معصوم وبی گناه مسلمان را که بامشقت توان فرسا برای لقمۀ نان بخور ونمیر زیر بیرق حکومت اسلامی  جان می کنند به نظرتان می رسانیم. چه بسا که جمعی ازین کودکان بخت برگشته ومظلوم فرزندان شهدائی هستند که با فریب شعارهای مذهبی تحت فرمان همین مجاهدین غارتگر و احزاب دین مدار و وطن فروش شان شهید شده اند و از فروش ثمرۀ خون آن ها و خاک وطن شان این مجاهدین مسلمان فرعون گشته اند. حال آن طفل بخت برگشته باید تاوان ساده لوحی پدرنادان جانباخته اش را بدهد، که برای این جهادی ها  واحزاب شان جان داده است.

               گرمسلمانی همینست که ما می بینیم               

پس بیا فکر نجات از ستم آن بکنیم

واین هم مقدار سرمایه و پول علنی شدۀ که این مجاهدین مسلمان از فروش خون مردم و خاک وطن ما به دست آورده اند. حال چقدراز سرمایۀ شان علنی نشده ومخفی دارند آن را کس نمی داند:

سرمایۀ مالی عطامحمد نور والی بلخ  ۲ میلیارد دالر، از قسیم فهیم ۵.۱ ملیارد دالر، ملا ربانی(پسربرهان الدین ربانی) ۲.۱ ملیارد دالر، سرمایۀ باقی مانده از احمدشاه مسعود(که عدۀ احمق آن را قهرمان ملی می گویند) به برادران و پسرش ۱.۱ ملیارد دالر، محمود کرزی۵۴۸ میلیون دالر، داکترعبدالله عبدالله ۸۷۰ میلیون دالر، اسماعیل خان هراتی ۷۲۰ میلیون دالر، عبدالرشید دوستم ۸۱۰ میلیون دالر، محمد محقق ۷۱۵ میلیون دالر، خلیلی ۷۳۰ میلیون دالر، بسم الله محمدی ۴۳۰ میلیون دالر، یونس قانونی ۲۹۰ میلیون دالر، امرالله صالح۱۹۵ میلیون دالر، سیدحسین انوری ۳۰۰ میلیون دالر، صدیق چکری ۵۳ میلیون دالر، ایوب سالنگی۵۵ میلیون دالر، عبدالرووف ابراهیمی رئیس سابق پارلمان ۵۲ میلیون دالر، الله گل مجاهد۸۱ میلیون دالر، شیخ آصف محسنی ۴۵۰ میلیون دالر، امان الله گذر۵۶۲ میلیون دالر، ظاهر اغبر ۲۱ میلیون دالر،کرام الدین کریم ۸ میلیون دالر، بصیر سالنگی۶۱ میلیون دالر، حسین فهیم ۵۱۰ میلیون دالر ….

واین هم زندگی فلاکتبار فرزندان مسلمان زیر حکومت این مجاهدین فرعون و مسلمان:

 افزایش دوصد هزار کودک به تعداد کودکان کار در افغانستان

و هزارانی دگر…