عبدالله حریری

سگ حاری که امریکا را ترساند

طالبان آنقدر حار شدند که صاحب شان را ترساندند

جوزف دانفورد، قوماندان امریکائی ناتو درافغانستان، گفت : طالبان شکست ناپذیراند؟!
امریکایی ها بارها این را ثابت کرده اند که نه منادي دموكراسي اند و نه به آن باور دارند، اما عده ای خودفروخته ویا فریب خورده های وطنی هنوز نمی پذیرند و یا به این باور نرسیده اند که امریکا جز به منافع و غارتگری اش به هیچ گزینۀ انسانی پایبند نیست.
اگر این طور نیست، پس درین هژده سال اشغال افغانستان به بهانۀ مبارزه با تروریزم(طالبان)، چه غلطی کرده اند؟ که حالا می گویند طالبان شکست ناپذیراند. این بدین معنی است که طالبان شکست خورده و فراری را رشد داده اند، یعنی که به جای مبارزه با تروریزم، آن را(طالبان را) به خاطر مقاصد شوم شان آن قدر رشد داده و حار ساخته اند که هم اکنون روز مره از مردم بی گناه افغانستان خون می مکد و با این حاری، حتی امریکای اربابش را ترسانده است.
بنیاد نظام سرمایه، در رأس آن امریکای غارتگر، ترویج بحران  و و حشی گری در جهان است، تا ازین طریق بقای ننگینش را تضمین کند.
تروریزم با منافع اقتصادی امریکا پیوند نا گسستنی دارد. امریکا خودش خالق، رشد دهنده و مسلح ساز و پرورندۀ تروریزم جهانی است.
بهترین سلاحی که امریکا برای بقای خود درجهان (قرن 21) تدارک دیده است، همان تروریزم خود ساخته است که جهان را ازین طریق زیر سلطۀ  خود نگهدارد تا به غارت و چپاول ادامه دهد ،امریکا با تروریزم پیوند خونی دارد،هر جنبندۀ در جهان که سر مخالفت با امریکا داشته باشد، به بهانۀ مبارزه با تروریزم، نیست و نابودش می کند. این است ماهیت و بنیاد نظام سرمایۀ جهانی که طالبان و نظام فاسد افغانستان دستپرورده گان دوقلویش هستند.