پیام خامنه‌ای در کمتر از ۷۳ روز باقی‌مانده به سال ۱۴۰۳ به اکثریت شهروندان ایران چیست؟

خامنه‌ای در دیدار چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ (روز قتل قاسم سلیمانی نماد تروریست نظام) با مداحان، در ادامه‌ی تأکیدها و تلاش‌هایش برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات گفت «انتخابات یک وظیفه است و هر کسی با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است.»

این‌ ضرورت ‌نظامی است که برای بقای عمر ننگین و نکبت‌بارش به آخرین گزینه متوسل شده است و خامنه‌ای ضرورت آن‌ را بهتر از بقیه سران و مداحان درک کرده است.

خامنه‌ای به یک معنی واقعی می‌گوید: یا با ما و‌ جمهوری اسلامی یا علیه ما ‌و نظام جمهوری اسلامی که نمادش قاسم سلیمانی تروریست است.

به‌عبارت‌دیگر ولی وقیح‌ وقیحانه می‌گوید شرکت کردن یعنی تائید نظام جمهوری اسلامی ‌و شرکت نکردن‌ یعنی مخالفت با جمهوری اسلامی و اسلام!

به یک‌کلام: یا با ما یا علیه ما!

خامنه‌ای جانیِ شرور خطاب به مخالفین‌ جمهوری اسلامی صحبت می‌کند: دارد به روی اکثریت شهروندان که از مدار نظام‌ جانی و تبهکارش خارج و مخالف آن ‌شده‌اند شمشیر می‌کشد و طناب دار را درحالی‌که اعدام‌ها را شدت بخشیده به ما نشان می‌دهد!

آنچه‌ ضرورت این‌ نظام‌ است تنها بخشی از واقعیت عینی است اما کل واقعیت عینی و‌ حقیقت در جای‌جای ایران توسط آنچه او‌ پیش گذاشته است تعیین نمی‌شود:

زیرا:

سخنان خامنه‌ای را از زاویه دیگر،  از زاویه منافع اساسی پرولتاریا -و به معنای کمونیستی- باید بررسی کرد: اکثریت شهروندان ایران زیرخط فقر و مرگ‌اند و مخالف جمهوری بنیادگرای اسلامی تروریست هستند ‌‌و در این انتخابات شرکت نخواهند ‌کرد!

واقعیت این است که جمهوری اسلامی با دیوار حقیقت تصادف سختی کرده است و این در انتخابات پیشارو برایشان مشخص خواهد شد و خامنه‌ای طعم آن را قبل از مرگ و به گور رفتن خواهد کشید!

 «‌ما دیگه رأی نمی‌دیم، از بس دروغ شنیدیم»

جمهوری اسلامی یعنی: سرکوب خونین آزادیخواهی، یعنی ستمگری روزافزون …

یا با ما(نظام جمهوری اسلامی) یا:

 سرکوب خونین آزادیخواهی و آزادیخواهان، سرکوب زنان، حجاب اجباری، سرکوب کارگران، سرکوب معلمین و اساتید، سرکوب دانشجویان، سرکوب بازنشستگان، سرکوب شعرا، نویسندگان و کارگردانان، سرکوب اقلیت‌های ملی، سرکوب هنرمندان و خوانندگان مردمی، سرکوب دگرباشان، سرکوب عدالت‌خواهی یعنی کشتن مخالفین؛ و جمهوری اسلامی همچنین یعنی سرکوب پناهندگان افغانستانی!

کلام آخر خامنه‌ای: زندان، شکنجه، اعدام شهروندان مخالف نظام 

پیام خامنه‌ای در کمتر از ۷۳ روز باقی‌مانده به سال ۱۴۰۳ به اکثریت شهروندان ایران: تردید نداشته باشید حمام خون راه خواهیم انداخت!

نه به جمهوری اسلامی و نه به انتخابات… نه به حجاب اجباری، نه به زندان، شکنجه و اعترافات اجباری و اعدام!

نیاز ما:

سرنگونی انقلابی نظام سرمایه‌داری حاکم بر ایران و درهم شکستن ماشین دولتی جمهوری اسلامی جنایتکارِ زن‌ستیز و مرکزگرا که هم مطلوب، هم ضروری و هم ممکن است! 

تنها راه رهایی واقعی زنان، مردان، دانشجویان، هنرمندان مردم، زندانیان سیاسی و زحمتکشان اقلیت‌های ملی مختلف ستم‌کش برای احقاق حق تعیین سرنوشت خویش انقلاب کمونیستی و نه چیزی کمتر از آن است! 

گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین کمونیسم ایران

۱۶ دی ۱۴۰۲

* این مطلب ابتدا در لینک زیر شبکه اجتماعی تلگرام منتشر شد:

کانال کمونیسم نوین

https://t.me/New_Communism/2958