ارسالی حزب کار ایران(توفان)

گردهمآئی ضد ایرانی در لهستان؛ تروریسم بین­ الملل است 

 آمریکا برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و به روی کار آوردن رژیمی که نیات وی را در منطقه برآورده کند، از هیچ اقدام غیرقانونی؛ ضد بشری و غیراخلاقی روی­گردان نیست. نمونه کودتای ونزوئلا در مقابل ماست. اقدامات آمریکا را می­توان تا حدودی چنین برشمرد.

1- تحریم اقتصادی ایران که شامل همه کالاها از جمله آذوقه و دارو و امکانات پزشکی نیز می­شود برضد مردم ایران.

2- جلوگیری از سازوکار مالی جهانی موجود و نظارت بر سامانه سوئیفت برای ممانعت از نقل و انتقال مبادلات ارزی  از طریق بانکهای خارجی و حتی بانکهای ایرانی در خارج از ایران. یعنی آمریکا مانع می­شود که ایرانی­ها پول خود را به ایران منتقل کنند.

3-تحریکات همسایگان ایران بر ضد ایران از جمله امارات متحده عربی و عربستان سعودی بطور مستقیم و پاکستان و کویت به طور غیر مستقیم نه تنها از طریق اقدامات تروریستی و نظامی بلکه پخش شایعات و دروغ بویژه در مورد جنگ ضد بشری یمن.

4-نابودی متحدان ایران که می­توانند در زمان تجاوز امپریالیسم آمریکا و صهیونیسم اسرائیل به ایران نقش بازدارنده ایفاء کنند، نظیر سوریه، لبنان و فلسطین.

5-ایجاد پایگاههای نظامی در اطراف ایران برای محاصره نظامی ایران و تهدید تمامیت ارضی و حق حاکمیت ملی ایران و تلاش برای تجزیه ایران.

6- ضبط و مصادره اموال ایران در آمریکا که متعلق به کشور و مردم ایران است و نه رژیم جمهوری اسلامی.

7-فشار به متحدان اروپائی برای ضبط اموال ایران و تبعیت از زورگوئی آمریکا.

8- جلوگیری از پرواز هواپیماهای ایران و عدم صدور روادید به اتباع ایرانی و یا با تاخیر بیش از 5 ماه برای آنها.

9- تقویت تروریسم در منطقه و ایران و حمایت از گروه داعش و گروه­های تروریستی ایران در خوزستان و بلوچستان و پناه دادن به آنها در اروپا.

10- تقویت تجزیه­طلبان ناسیونال شونیست در ایران از طریق دخالت مستقیم اسرائیل و عربستان سعودی برای کمک مالی به آنها تا برای تجزیه ایران آماده شوند.

11- تقویت اپوزیسیون خودفروخته و نوکرصفت نظیر سلطنت­طلبان، “مجاهدین خلق”، احزاب کمونیست کارگری هوادار منصور حکمت در تمام سایه روشنهای آنها و جبهه اپوزیسیون “تریبونال لندن” که یار و یاور عربستان سعودی بودند و هستند.

12- تبلیغات سیاسی و ایدئولوژیک نظیر اینکه در صورت تجاوز به ایران باید یک جبهه سومی میان اپوزیسیون ایران تشکیل شود که خواهان سرنگونی رژیم ایران باشد و به آمریکا برای این سرنگونی به عنوان ستون پنجم کمک کند.

13- تقویت این نظریات ارتجاعی که مصادره اموال ایران و غارت آن به علت ماهیت ارتجاعی جمهوری اسلامی حلال است.

14- تقویت این نظریه ارتجاعی که گویا با حضور آمریکا در ایران حقوق بشر تحقق یافته؛ دموکراسی برقرار شده و ایرانیان خودشان می­توانند بر سرنوشت خودشان حاکم باشند و یا حتی امپریالیسم آمریکا با استقرار سوسیالیسم و حکومت “شورائی” در ایران موافق است. در یک کلام امپریالیسم خونخوار آمریکا ناجی بشریت و بهترین جایگزین جمهوری اسلامی است.

15- تقویت تسلیحاتی اسرائیل؛ عربستان سعودی و امارات متحده عربی علیه ایران.

16- دامن زدن به نارضائی گسترده از طریق رسانه­های گروهی امپریالیستی در خارج از ایران از “چپ” و راست؛ با توجه به فساد دستگاه جمهوری اسلامی و تحریک و دامن زدن به انقلاب مخملی تا عوامل صددرصد آمریکائی و نوکرصفت در ایران بر سر کارآیند و کشور ایران را دودستی به آمریکا و اسرائیل تقدیم کنند. و حکومتی نظیر حکومت شاه؛ پینوشه و یا محمد بن سلمان سر کار بیاورند.

17- مخالفت با هرگونه کسب دانش توسط ایرانی­ها؛ چه از طریق قطع ارز دانشجویان ایرانی در خارج؛ چه از طریق ممانعت از دادن پذیرش به دانشجویان ایرانی؛ چه در اثر خرابکاری در پژوهشهای علمی ایران نظیر استفاده از انرژی صلح­آمیز هسته­ای در ایران و کسب فنآوری مدرن در ساختن و پرتاب موشکهای میانبرد و دفاعی و موشکهای حمل ماهواره به فضا؛ ترور دانشمندان ایرانی و سایر خرابکاری­ها در این زمینه با ایجاد همصدائی با اپوزیسیون خودفروخته و نوکرصفت ایران.