سایت “افراشته”

گامهائی در تکامل فرهنگ و ادب

سایت “افراشته” به خود می بالد که پیام آور ومنادی نشرکتب و آثار اجتماعی – ادبی است. اینک به همین راستا پیام رسان اثری از بانوی استوار، مبارز و مقاوم، عزت “آهنگرنیزک” می شویم. “نخلها استوار می سوزد” سومین اثر بانوآهنگر است که درعرصۀ شعر متعهد کشور ره می گشاید و  بر آسمان خونین کشور ما پر می زند.

بانو عزت آهنگر نیزک که در خانوادۀ مبارز آهنگر چشم به جهان گشوده و در سایه و رهنمائی مبارزان پرآوازه ای بزرگ شده است، اینک خود درکارزار رزم فرهنگی درفش به دوش گرفته و با قامتی افراشته، ملالی گونه، مردم را به رزم آزادی فرا می خواند.  اشعارش چون صادقانه است، به قول “ارنست فیشر” جهان را تحول پذیر می نمایاند و به تحول یافتن آن یاری می رساند. درعین این که زوال حاکمیت را نیز برملا می سازد. ما مطالعۀ این سومین آفریدۀ خانم آهنگر نیزک را به علاقه مندان شعر و ادب توصیه می کنیم و موفقیت های بیشتری را به بانو آهنگرآرزو می نمائیم.

درموردچگونگی نشر و نحوۀ بدست آوردن کتاب “نخلها استوار می سوزد”، خانم آهنگر این آگهی را برای نشر به سایت “افراشته” فرستاده است:

نخلها استوار می سوزد

مژده به علاقه مندان کتاب!

سومین مجموعه شعری عزت آهنگربه نام (نخلها استوار میسوزد) به ویراستاری جوان زحمت کش “ده آتشین” و تیم همکاران خوبش که ‌در نشر پرند چاپ و منتشر شده است امروز به مناسبت گرامی داشت از روز زن پخش و نشر میشود. علاقه مندان میتوانند در کابل ازاین آدرس بدست آورند.

آدرس: نشر پرند، کابل، دهبوری، کوچۀ‌ آذرخش

 

برای باز شدن کتاب درزیر کلیک کنید

5_6294258702383841