عبدالله

       نطفۀ داعش در افغانستان همان طالب است  

هموطنان گرامی!

داعش در افغانستان وجود نداشت، همان طالبان بودند که بیرق عوض کرده اند. حال به تازگی امریکائی ها، داعشی های شکست خورده در سوریه را به افغانستان منتقل کرده و می کنند، وحکومت پوشالی و مزدور کابل هم به آنها همکاری می کند. این جریان انتقال داعش از بیرون به افغانستان توسط امریکا، دیگر برکسی پوشیده نیست. سردمداران امریکا به انجام چنین جنایاتی عادت کرده اند.

طالب (داعش، حقانی، لشکرطیبه، سپاه صحابه وغیره) همه از یک آبخور می خورند؛ همه را “جامعۀ جهانی” یا همان امپریالیسم غارتگر و فسادگستر، تمویل، تجهیز و مدیریت می کند. یکی از شعب فعالی که این روند(ترور، وحشت و جنگ) را تسریع و ادامه میدهد “ISI ” پاکستان است که تمام فعالیت های استخباراتی اش در منطقه زیر نظر و تحت فرمان CIA امریکا انجام می شود. CIA مرکز فساد، ترور، وحشت و جنگ در جهان است که در هر گوشه ازجهان شعبه های خاص خود را دارد و برای گسترش جنگ و جنایت نهایت کوشش خود را انجام می دهد تا جهان را به جهنمی برای ساکنانش مبدل کند و کارخانه های اسلحه سازی جهان سرمایه، و در کل غرب را فعال و سودآور نگهدارد. از همین سبب است که کشورهای لیبی، عراق، سوریه، یمن و … به تلی از خاک تبدیل شده اند. سالها وقت، مقدار زیادی پول و نیروی انسانی لازم است که این کشورها به حالت بیست سال پیش خود بر گردند. جنگ تحمیلی ساخته و پرداختۀ غرب سالهاست که در افغانستان بیداد می کند و قربانی می گیرد. جنگی که در افغانستان در جریان است یکی از فعالیت های این سازمان جهنمی است و امریکا کوشش دارد به هر شکل ممکن این جنگ نیابتی را سالها ادامه دهد.

داعش یکی از پدیده های نوظهور در جهان ست. این گروه برای کشورهای عربی توسط سی آی ای طراحی شده بود و از آن نتیجۀ خوبی هم گرفت. اما در افغانستان داعشی وجود نداشت؛ یک قسمت از طالبان را که با پرچم سیاه دیزاین کرده است نامش را داعش گذاشته اند، و حال با نیروهای وحشی و خونخوار شکست خورده درسوریه تقویتش می کنند تا ازین طریق جنگ را در افغانستان ادامه دهند، تا به حضور ننگین خود بهانه داشته باشند، تا بر قسمت مهم و استراتیژیک جهان (افغانستان) که بعد اقتصادی و سوق الجیشی دارد حاکمیت داشته باشند، تا ازین طریق به غارت و چپاول منطقه بپردازند.

خلاصه داعش در افغانستان وجود خارجی نداشت، این یک ترفندی بود که امریکایی ها به خورد مردم می دادند تا روان مردم افغانستان ومنطقه را آشفته و پریشان کنند و اذهان عمومی را به بیراه سوق دهند. و اینکار را تا به حال به خوبی انجام داده اند و جمعی وطنفروش را نیز درانجام آن با خود همراه ساخته اند؛ تا این که زمینه را برای انتقال داعشیان به افغانستان مساعد بسازند؛ وحال به این نقل وانتقال آغاز کرده اند و صفحۀ دیگری برجنایات شان افزودند.