بیانیه مطبوعاتی جبهه خلق برای آزادی فلسطین درمورد قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت سازمان ملل:

 تصویب قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت گامی در جهت توقف پایدار تجاوز به مردم غزه است
جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید می کند که تصویب امروز شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه ای برای یک آتش بس فوری باید گامی در جهت توقف پایدار تجاوز به نوار غزه و شکستن محاصره بدون محدودیت یا شرایط، بازگشت همه آوارگان به خانه های خود که از آنجا آواره شده اند و انعقاد یک معامله مبادله گروگان از طریق آن باشد. که زندانیان ما از زندان‌های اشغالگر آزاد خواهند شد و از همه مهمتر الزام اشغالگران به اجرای این قطعنامه است.
جبهه خلق براین نظراست که شورای امنیت سازمان ملل سرانجام توانست محتوای قطعنامه و پیوند آن با یک آتش بس موقت و نه پایدار توسط دولت آمریکا و متحدانش،را تصویب کند و تمام جهان دراین رابطه از مردم در نوار غزه دفاع می کنند. دولت آمریکا پس از تشدید خشم افکار عمومی نتوانست عواقب رای وتو دیگری را تحمل کند،. این بر همگان آشکار است.

جبهه خلق از تلاش های برادران و خواهران الجزایری قدر دانی می کند.

 ما در کنار تعداد زیادی از کشورهای حامی این موضوع، برای رسیدن به این تصمیم و ادامه فشار آن برای توقف تجاوزات و جنگ و نسل کشی به شکلی پایدار تاکید می کنیم.

جبهه خلق درپایان تاکید می کند که باید بر اجرای تصمیم شورای امنیت پافشاری کرد .اکنون توپ در زمین سازمان ملل است تا با اتخاذ تصمیمی روشن برای توقف کامل و پایدار تجاوز، اشغالگران را مجبور به پایبندی به قطعنامه کند، به خصوص که اشغالگران در طول تاریخ خود حتی یک قطعنامه بین المللی را اجرا نکرده اند.

 جبهه خلق برای آزادی فلسطین بخش  روابط بین‌المللی

  ۲۵ مارس۲۰۲۴

 ترجمه وتکثیر ازحزب کارایران(توفان )